مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 00:102020-12-22اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 2 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: صنوف آسیب دیده از کرونا در رسته های ورزشی، گردشگری و فرهنگ و هنر که به تازگی مصوب شده اند، هرچه سریع تر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: اگر این صنوف برای دریافت تسهیلات تعجیل و بانک ها در زمان مقرر آن را پرداخت کنند، شاهد عملکرد بهتری در جذب تسهیلات کرونا خواهیم بود.

6 هزار ایلامی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند شدند عبدالصباح کارزانی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت : 6 هزار نفر از مردم این استان طی 9 ماهه امسال از خدمات خط اورژانس اجتماعی این اداره کل بهره مند شدند.

وی افزود: امسال در مجموع 8 هزار و 160 نفر از مردم این استان با خط تلفنی 123 اورژانس اجتماعی این اداره کل تماس گرفته اند که 6 هزار تماس مرتبط بوده و مابقی تماس ها مربوط به سایر بخش های سازمان از قبیل توانبخشی، پیشگیری و سایر مراکز و بخش های درون سازمانی بوده که جهت دریافت خدمات خاص ارجاع داده شده اند.

انتقال مصدومین حادثه واژگونی تویوتا در منطقه گنجوان با بالگرد جمعیت هلال احمر علی اصغر علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بعداز ظهر سه شنبه 2 دی ماه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام